2014. febr. 16.

Hogyan jósolj magadnak?

A cigánykártya tanfolyam látogatói, az interaktív előadásokon panaszkodnak, hogy nem tudnak maguknak jósolni. Én teljesen megértem a hallgatókat, mert még én sem szoktam magamnak jósolni, sorelemzést végezni. Viszont egy-egy kérdés kapcsán tökéletesen működik a cigánykártya, ha tanácsot kérünk vagy fontosabb eseményre vagyunk kíváncsiak.
Tegyük fel a cigánykártyának a kérdést, ami éppen foglalkoztat bennünket, és keverjük meg a cigánykártya lapjait, majd húzzunk 3 vagy.7 lapot az adott kérdésre.

Például:
Szeretném megtudni a párkapcsolatom, hogy alakul a közeli jövőben, mert éppen szakított velem a barátom.

Az alábbi lapok jöttek ki a húzás során:
Bosszúság-Pénz-Üzenet-Veszteség-Házasság-Szerencsétlenség-Szerelmes nő

Egyértelműen látszik, hogy a közeli jövőben a békülésre nincs semmi esélyem, mert a Veszteség és Szerencsétlenség lapja egyértelműen mutatja, de azt is látom, hogy a Bosszúság kártyája, a mi a húzás során az első lap volt és a Szerelemes nő kártyája, ami az utolsó, azt mutatja, hogy a szakítás nem fog padlóra teríteni. Tehát amennyiben úgy gondolom, hogy szerintem is a párkapcsolatomnak nincs jövője, akkor nagyon hamar túl lehetek a szerelmi csalódáson. A Pénz és az Üzenet kártyája azt mutatja, hogy sikeresen fogom kezelni a szakítás által ért csalódásomat.

Tehát, ha magunknak szeretnék egy-egy kérdés kapcsán jósolni, akkor nyugodtan vedd elő a cigánykártyádat és kérdezzél.

Segítséget, amennyiben nem boldogulsz az elemzéssel a meghirdetett  cigánykártya tanfolyamon  bármikor kérhetsz.

Nincsenek megjegyzések: